Subject: Küsimus 4. novembril 2025 RUP.ee raamatupidajate konverentsil esinemise kohta
From: "Kai Koks" <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Date: Mon, 12 May 2025 14:06:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Soovin teada, kas rahandusministeeriumi kantsler Merike Saks saaks esineda
4. novembril 2025 toimuval RUP.ee raamatupidajate konverentsil ning
rääkida arvestuspoliitikast ja maksudest?

Ürituse info: https://pood.rup.ee/rup-i-raamatupidajate-konverents-2025/

Lugupidamisega

Kai Koks

toimetaja

+372 5627 5240

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Finants- ja õigusajakiri RUP

Litau Büroo OÜ

Tatari 25

Tallinn 10116

 <https://rup.ee/> https://rup.ee/

Käesolevas e-kirjas ja selle lisades kajastatud informatsioon on
konfidentsiaalne, mis on mõeldud kasutamiseks üksnes e-kirja
adressaatidele. Selle e-kirja kasutamine, sh kopeerimine, avaldamine või
levitamine, on lubatud üksnes saatja eelneval nõusolekul. Kui Te ei ole
selle e-kirja adressaat, palume Teile ekslikult saadetud e-kirjast
viivitamata e-posti teel teavitada saatjat ning kustutada saadud e-kiri ja
selle lisad oma arvutisüsteemist.